مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-22اجتماعي

برپایی 15 موکب در مریوان برای خدمت رسانی و اسکان زائران اربعین


فرماندار مریوان از برپایی 15 موکب در مریوان برای خدمت رسانی و اسکان زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.

- اسماعیل احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان از آمادگی مرز باشماق برای تردد زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: امکان پذیرایی از زائران اربعین حسینی از نظر کمی و کیفی در مرز باشماق ارتقا یافته است.

فرماندار مریوان افزود: 15 موکب در شهرستان مریوان برای خدمت رسانی و اسکان زائران برپا شده و برای پارک روزانه 11 هزار خودرو پارکینگ در نظر گرفته شده است که از این تعداد 4 هزار خودرو در داخل شهر مریوان و 7 هزار خودرو در جوار مرز باشماق امکان پارک دارند.

احمدی درباره هماهنگی های صورت گرفته در خارج از مرزهای ایران نیز گفت: تکیه کسنزانی ها مانند سال قبل در شهر سلیمانیه آماده اسکان و پذیرایی زائران اربعین است.

فرماندار مریوان در خصوص فعالیت مرز تجاری باشماق افزود: اگرچه امکان تردد مسافران با حجم بالا فراهم شده است اما همچنان کارکرد تجاری مرز باشماق حفظ شده است و فعالیت تجاری در مرز باشماق برخلاف سایر مرزهای زمینی کشور تعطیل نمی شود.

فرماندار مریوان در ادامه از رفع معارض زمین های مرز باشماق خبر داد و افزود: با پیگیری های استاندار کردستان مشکل معارض زمین های این مرز رفع و امکان گسترش زیرساخت ها و ساخت و سازهای لازم فراهم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 15 موکب در مریوان برای خدمت رسانی و اسکان زائران اربعین

برپایی 15 موکب در مریوان برای خدمت رسانی و اسکان زائران اربعین