مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-20سياسي

چالش اصلی مساجد به روز شدن آنها با ذائقه های جدید است


سه هزار مسجد در مجاورت هم قرار دارند و این فاصله نزدیک ظرفیت خوبی است که می توان کار تربیتی و پرورشی دانش آموزان در مدارس را به مسجد آورد.

- حجت الاسلام خداداده گفت:سه هزار مسجد در مجاورت هم قرار دارند و این فاصله نزدیک ظرفیت خوبی است که می توان کار تربیتی و پرورشی دانش آموزان در مدارس را به مسجد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال الدین خداداده -رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- امروز یک شنبه (29مردادماه) در نشست خبری روز جهانی مساجد که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد:می توان فضای تکمیلی نوجوانان و دانش آموزان را در ساعات بعدازظهر در مساجد رقم زد، در واقع برقراری ارتباط بین مدارس و مساجد با این شکل می تواند کار تربیتی خوبی را فراهم کند.

وی با اشاره به تفاهم بین کانون و آموزش و پرورش اظهار کرد: در تلاش هستیم با همکاری آموزش و پرورش مساجد کشور را فعال کنیم از این رو در دو سامانه اوقات فراغت بچه های مسجد و نورینو یک برنامه برای حضور فعال دانش آموزان در مساجد فراهم کردیم.

رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری همایش ائمه جماعات استان تهران در مسجد جمکران به مناسبت روز جهانی مسجد خبر داد و افزود: علاوه بر این همایش؛ اجلاسیه مساجد جهان اسلام هم فردا دوشنبه (30مردادماه) با حضور نمایندگان 15کشور در نوبت عصر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اصلی مساجد به روز شدن آنها با ذائقه های جدید است

چالش اصلی مساجد به روز شدن آنها با ذائقه های جدید است