مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-07سياسي

وضعیت نامطلوب فرسودگی شبکه آب شرب در رضوانشهر


فرماندار رضوانشهر با اشاره به وضعیت فرسودگی شبکه آب شرب رضوانشهر و پره سر و دغدغه های مردمی در این راستا گفت: فرسودگی شبکه آب شرب شهرستان رضوانشهر وضعیت نامطلوبی دارد و اصلاح و بازسازی شبکه ضروری است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با اشاره به وضعیت فرسودگی شبکه آب شرب رضوانشهر و پره سر و دغدغه های مردمی در این راستا گفت: فرسودگی شبکه آب شرب شهرستان رضوانشهر وضعیت نامطلوبی دارد و اصلاح و بازسازی شبکه ضروری است.

سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه ای که به منظور بررسی و رفع مشکلات آب شرب شهرستان و همچنین شبکه آبرسانی ساکنین شهرک چوکا و روستاهای همجوار با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیرعامل شرکت چوکا، بخشداران و دیگر مدیران شهرستانی در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام جدی برای رفع و گره گشایی مشکلات مردم دغدغه اصلی دولت سیزدهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 85 درصد شبکه های آب شرب شهرستان فرسوده اند، امسال در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خوبی در حوزه آب شرب پیش بینی شده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردمی را برطرف کنیم.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه برای اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب شرب در حوزه روستایی و شهری این شهرستان نیاز به اعتبارات ملی و استانی است اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب فرسودگی شبکه آب شرب در رضوانشهر

وضعیت نامطلوب فرسودگی شبکه آب شرب در رضوانشهر