مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-04فناوري

حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض


طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر  شد  حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکان کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نشود و این کار هم اعمال در حال حاضر انجام شده و دیگر از مشتریان، - حق اشتراک دریافت نمی شود.

به دنبال انتشار خبر توقف حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول به کار و حذف این حق از قبوض مشترکان، از سوی مخابرات اعلام شد که طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر  شد حق الاشتراک مشترکین تلفن ثابت که مبلغ آن بین 700 تا دو هزار تومان با توجه به موقعیت مشترکین کشور متفاوت بود دیگر از مشترکین اخذ نشود و این کار در حال حاضر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا اعلام شد با تلاش دیوان محاسبات دریافت مبالغی تحت عنوان حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول بکار که از سال 1398 در قبوض مشترکین اعمال می شد، از ابتدای خردادماه سال جاری متوقف و این حق اشتراک از قبوض مشترکین حذف شد.

همچنین تاکید شد  مبالغ دریافت شده در فاصله زمانی سال 1398 تاکنون نیز در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.

در همین رابطه، محمدرضا بیدخام-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران- در گفت و گو با ایسنا درباره جزییات این موضوع اظهار کرد: طبق مصوبه مجمع عمومی 1401 شرکت مخابرات ایران مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض

حذف حق اشتراک مشترکان تلفن ثابت از قبوض