مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-05فرهنگي

رقابت اسکار بین المللی کلید خورد


با معرفی نماینده سوییس به عنوان اولین کشور، رقابت شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار رسما آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، سوییس اولین فیلم بلندساخته کارمن ژاکی یر با عنوان تندر را به عنوان فیلم ارسالی خود برای شاخه بهترین فیلم بلند بین المللی جوایز اسکار 2024 انتخاب کرد.

این انتخاب روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در جشنواره فیلم لوکارنو برگزار شد، اعلام شد.

اولین فیلم سینمایی ژاکی یر در حال وهوای سال 1900 در مناظر کوهستانی باشکوه و روستایی سوییس روایت می شود و داستان دختر نوجوانی (لیلیت گراسموگ) می پردازد که می خواهد به عنوان راهبه وارد صومعه شود، اما وقتی خواهر بزرگترش در شرایطی مرموز می میرد، مجبور می شود به خانه بازگردد.

او که مجبور است زندگی خود را رها کند، باید در کار طاقت فرسا در مزرعه خانوادگی خود کمک کند و به تحقیق درباره مرگ خواهرش و محک آزادی های خود در برابر محدودیت های خانواده و جامعه روستایی می پردازد.

فیلم سینمایی تندر فیلم سینمایی تندر نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو رونمایی شد و پس از آن نمایش موفقی در جشنواره بین المللی داشت و جوایز متعددی از جمله دو جایزه فیلم سوییس، یک جایزه استعدادهای نوظهور سوییس را از جشنواره زوریخ و جایزه ویژه هیات داوران جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت اسکار بین المللی کلید خورد

رقابت اسکار بین المللی کلید خورد