مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-04سياسي

دغدغه ای درباره سد خرسان و رضایت از جامعه خبرنگاران در نماز جمعه یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به سالروز حقوق بشر اسلامی گفت: غربی ها به دروغ خود را مدافع حقوق بشر می دانند آنها کتاب و احکام خدا را تحریف کردند تفتیش عقاید می کنند و درست برعکس کلام خداوند عمل می کنند.

وی گفت: از زمان بعثت پیامبر و در دوران بیعت و نهضت، طرفداران پیامبر پابرهنگان و بردگان بودند کسانی که رنج زیادی دیدند و برای رسیدن به آزادی و کرامت انسانی اسلام را انتخاب کردند اما امروز غربی ها به دروغ دنبال رهایی مردم از زجر و رنج هستند انسان از نظر آنها محدود به این دنیاست آنها تنها به دنبال تحقیر انسان ها هستند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در سد خرسان باید حقوق مردم کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود 14 پاره ده زیر آب می رود دولت باید مدافع حقوق این مردم باشد زیرا که منطقه متعلق به این مردم است.

وی با انتقاد از عدم بهره مندی کهگیلویه و بویراحمد از سدهای ایجاد شده در استان گفت: چندین سد در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده اما سهم ما بسیار اندک است هر چند خوشحال هستیم که دیگران هم به عنوان ایرانی از آن استفاده می کنند اما چرا باید بهره مندی ما از این سدها بسیار کم باشد مسئولان باید دقت نظر داشته باشند تا حق و حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ای درباره سد خرسان و رضایت از جامعه خبرنگاران در نماز جمعه یاسوج

دغدغه ای درباره سد خرسان و رضایت از جامعه خبرنگاران در نماز جمعه یاسوج