مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-28سياسي

اسلام مقاومت و جهاد را برای ترویج عدالت قرار داده نه خشونت


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به بیان برخی شبهات درباره اسلام گفت: اسلام، مقاومت و جهاد را برای ترویج عدالت قرار داده است نه ترویج خشونت.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به بیان برخی شبهات درباره اسلام گفت: اسلام، مقاومت و جهاد را برای ترویج عدالت قرار داده است نه ترویج خشونت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه پنج شنبه در مراسم سوگواری تاسوعای حسینی که در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری سلام الله علیها (خواهر امام) رشت برگزار شد، اظهار کرد: انسان باید بر روی سلامت قلب و جوارح خود کار کند و بعد از اتمام مجالس عزاداری در راستای انجام وظایف خود نسبت خدا، اهل بیت (ع) و مردم تلاش کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روزی های معنوی به روح انسان طراوت می بخشد و سعادت انسان را به ارمغان می آورد، تصریح کرد: یکی از روزی های معنوی انسان این است که نسبت به دشمنان اهل بیت (ع) موضع بگیرد.

وی ادامه داد: ما باید خونخواه و منتقم خون اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) باشیم.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مقام محمود که در قرآن به آن اشاره شده، درجه ای از کمال است که خداوند به پیامبر اکرم (ع) عطا کرده است، اضافه کرد: انسان باید به مقام و مسئولیت خود جایگاه بدهد نه اینکه از آن مسئولیت، جایگاه بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام مقاومت و جهاد را برای ترویج عدالت قرار داده نه خشونت

اسلام مقاومت و جهاد را برای ترویج عدالت قرار داده نه خشونت