مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:102023-08-08اجتماعي

آماده سازی راه های مواصلاتی نهاوند برای اربعین


معاون عمرانی فرمانداری نهاوند از آماده سازی راه های مواصلاتی نهاوند برای اربعین خبر داد.

- جعفر سلگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن نهاوند در مسیر ارتباطی مرکز کشور به غرب و حجم بالای تردد زائران از این مسیر، محورهای مواصلاتی این شهرستان برای اربعین آماده سازی می شوند.

  وی افزود: یکی از موارد مهم در موضوع آماده سازی زیرساخت های اربعین اصلاح، نوسازی و بهسازی راه های مواصلاتی شهرستان است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا زائران اربعین که از محورهای ارتباطی نهاوند عبور می کنند کمترین دغدغه را در این خصوص داشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با توجه به قرار گرفتن در مسیر استان های کرمانشاه، اصفهان، قم، تهران ایلام و لرستان از گذشته های دور به عنوان یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین به کشور عراق مورد استفاده قرار می گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر اقدامات خوبی برای تامین امنیت جاده ای مسافران اربعین صورت گرفته که باعث شده میزان تصادفات جاده ای به کمترین حد ممکن رسیده است.

سلگی افزود: امسال نیز در این زمینه اقدامات مهمی در دست انجام است که تا قبل از اربعین پروژه های راهسازی در حوزه شهرستان  تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی راه های مواصلاتی نهاوند برای اربعین

آماده سازی راه های مواصلاتی نهاوند برای اربعین