مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-06اجتماعي

محیط بانی و خدمات پس از فروش خودرو رشته های جدید هنرستان های اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سومین استان رشته محیط بانی را در هنرستان های استان ایجاد کرده ایم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سومین استان رشته محیط بانی را در هنرستان های استان ایجاد کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلام اله صفری 15 مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: ارزیابی تکمیلی بیش از 700 نفر از داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری توسط 120 عوامل اجرایی در جریان است و امیدواریم با رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش شاهد تحولی در جذب نیروهای جدید باشیم.

صفری اظهار کرد: از مهم ترین اقدامات انجام شده برگزاری بدون حاشیه امتحانات نهایی بوده است که با تامین اعتبارات و تجهیزات لازم این امتحانات در سلامت و امنیت کامل اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای گفت: به عنوان دومین استان کشور رشته خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سومین استان رشته محیط بانی را ایجاد کرده ایم و در تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانی و خدمات پس از فروش خودرو رشته های جدید هنرستان های اردبیل

محیط بانی و خدمات پس از فروش خودرو رشته های جدید هنرستان های اردبیل