مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-14پزشكي

افتتاح مجموعه کلینیک های تخصصی سلامت بیمارستان صارم


در راستای اجرای حمایت از جوانی جمعیت کشور و تشویق جوانان به امر ازدواج و تشکیل خانواده، مجموعه کلینیک های تخصصی سلامت و بخش های آکواژیمناستیک و داروخانه شبانه روزی این بیمارستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان صارم، بخش های آکواژیمناستیک و داروخانه شبانه روزی بیمارستان صارم افتتاح شد.

یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی کلینیک های تخصصی بیمارستان صارم بررسی سلامت مادران و پدران آینده در دوران قبل از ازدواج و همچنین در دوره فرزندآوری است.

بهره گیری از آخرین روش های درمانی در کلینیک های سلامت بیمارستان صارم تیم تخصصی کلینیک سلامت بیمارستان صارم شامل پزشکان متخصص زنان، اورلوژی، ژنتیک پزشکی، تغذیه و روانشناسی است که در آن ها به صورت کاملاً ویژه و در قالب یک فرآیند پزشکی تخصصی، ارزیابی های لازم بر اساس آخرین متدهای هر حوزه انجام می شود.

کلینیک های سلامت بیمارستان صارم هر روز از ساعت 8 صبح تا 14 ارزیابی های لازم برای صدور کارت سلامت صارم (باروری، زنان، قلب و عروق، دندانپزشکی) انجام و از ساعت 16 خدمات مربوط به درمانگاه های تخصصی در بخش های سلامت جنسی، پاپیلوما و منوپوز (یائسگی) ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجموعه کلینیک های تخصصی سلامت بیمارستان صارم

افتتاح مجموعه کلینیک های تخصصی سلامت بیمارستان صارم