مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-19سياسي

روحانیت از سنگرهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی کند


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: پیام یادواره شهدای روحانیت آن است که قشر روحانی از مواضع و سنگرهای انقلاب عقب نشینی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی شنبه در یادواره شهدای 115 روحانی استان همدان با بیان اینکه بازنمایی چهره های ملی، استانی، شخصیت های حوزوی و دانشگاهی و سرمایه های بزرگ شهادت و ایثار از مهمترین راه های هویت سازی در جامعه است؛ اظهار کرد: اگر بخواهیم بر آسیب های اجتماعی غلبه کنیم و نسل جوان را در تراز آرمان های انقلاب و شهدا بسازیم، راهی جز تکیه بر هویت تاریخی و اصالت مهم ایرانی اسلامی نداریم.

وی، تربیت نسل جوان با الگوهای مقدس از جمله شهیدان را یک نیاز اساسی دانست و گفت: یکی از راه های آنکه ملت بخواهد پیشاهنگ انقلاب اسلامی و پرچم دار محور مقاومت و گفتمان تمدن نوین اسلامی باشد، بازگشت به هویت تاریخی و اصالت های مهم در تاریخ ایران اسلام و انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه استان فرهنگ پرور همدان، همیشه در تاریخ نامی بلند داشته است، ادامه داد: همدان از دیرباز محل کسب علم، دانش، شجاعت و اخلاق بزرگمردان در راه حقیقت بوده است.

آیت الله اعرافی با تصریح بر اینکه استان همدان از قدیم خواستگاه عالمان بزرگ، اندیشمندان نامدار و مهد مجاهدان دلیر و شجاع بوده است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت از سنگرهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی کند

روحانیت از سنگرهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی کند