مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19سياسي

نگاه دلسوزانه به مقوله کتاب نقش مهمی در ارتقای سرانه مطالعه جامعه دارد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتاب در توسعه فرهنگی کشور، گفت: بر این اساس نگاه دلسوزانه به مقوله کتاب سبب ارتقای سرانه مطالعه در جامعه می شود.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتاب در توسعه فرهنگی کشور، گفت: بر این اساس نگاه دلسوزانه به مقوله کتاب سبب ارتقای سرانه مطالعه در جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز شنبه (28 مردادماه) در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان از کتاب به عنوان یکی از مهم ترین اقلام در حوزه فرهنگ نام برد و اظهار کرد: متولیان این حوزه باید نگاه عاشقانه و دلسوزانه ای به این مقوله داشته باشند.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه دارند، افزود: این نهاد فرهنگی به منظور جذب علاقمندان و مخاطبان باید مکانی پویا، جذاب و دلنشین برای مخاطبان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، غنای محتوایی کتاب ها در جذب مخاطب به کتابخانه های عمومی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وجود منابع خوب، به روز و ارزشمند سبب جلب توجه اقشار مختلف به این نهاد فرهنگی می شود و این امر در ارتقای سرانه مطالعه بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دلسوزانه به مقوله کتاب نقش مهمی در ارتقای سرانه مطالعه جامعه دارد

نگاه دلسوزانه به مقوله کتاب نقش مهمی در ارتقای سرانه مطالعه جامعه دارد