مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-24اقتصادي

پیش بینی افزایش مصرف برق/ لزوم صرفه جویی مردم


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در حال حاضر تقریباً نسبت به بار پایه مصرف برق کشور که حدود 40 هزار مگاوات است، بیش از 32 هزار مگاوات اثر بارهای سرمایشی بوده و در حال حاضر تقریباً 20 میلیون کولر آبی و 10 میلیون کولر گازی در حال کار است.

- مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در حال حاضر تقریباً نسبت به بار پایه مصرف برق کشور که حدود 40 هزار مگاوات است، بیش از 32 هزار مگاوات اثر بارهای سرمایشی بوده و در حال حاضر تقریباً 20 میلیون کولر آبی و 10 میلیون کولر گازی در حال کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه رکوردی جدید از مصرف برق در روزهای آتی ثبت می شود، گفت: مشارکت همه هموطنان در کاهش مصرف می تواند تضمین کننده پایداری شبکه سراسری برق کشور باشد.

وی با اشاره به افزایش تقاضای مصرف برق در روزهای اخیر گفت: ما روز گذشته شاهد اوج مصرف 72 هزار و 260 مگاوات بودیم که فاصله چندانی با حد نصابی که در دو هفته گذشته در شبکه برق ایران پشت سر گذاشتیم نداریم و حتی در ساعت 23.

50 روز یکشنبه اول مرداد میزان مصرف برق 500 مگاوات از روز گذشته بیشتر بوده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه در حال حاضر تقریباً نسبت به بار پایه مصرف برق کشور که حدود 40 هزار مگاوات است، بیش از 32 هزار مگاوات اثر بارهای سرمایش است، گفت: کولرهایی که در کشور در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مصرف برق/ لزوم صرفه جویی مردم

پیش بینی افزایش مصرف برق/ لزوم صرفه جویی مردم