مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-29ورزشي

در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست/ کاری از دست مدیرعامل برنمی آید


پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی تواند برای این تیم کاری انجام دهد.

- محمدعلی یحیوی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال یکی از فصل هایی را پیش رو دارد که تا به حال کسی چنین شرایطی را برای این تیم ندیده و حتی تصورم هم نمی شد که این دوران سخت برای استقلال بوجود بیاید.

وی ادامه داد: حساب باشگاه مسدود شده، پنجره نقل و انتقالات بسته شده، پولی در حساب باشگاه نیست، خواسته های نکونام برآورده نشده، مدیران استقلال حرفی برای گفتن ندارند و روزه سکوت گرفتند و از همه بدتر این هواداران هستند که نگران تیمشان هستند و نمی دانند با شروع لیگ چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

وی در خصوص شرایط سخت سرمربی استقلال گفت: نکونام در سخت ترین شرایط تیم گرفتار شده، در باشگاه هیچ چیز سر جای خودش نیست و هیچکس پاسخگو نیست و معلوم نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

یحیوی تاکید کرد: نکونام به قولی که داده عمل کرد و در بدترین شرایط کار می کند و فکر می کنم هر کس جای او بود خیلی راحت استعفا می داد .

از روزی که نکونام آمد مانع تراشی ها شروع شد و از راهی که پیدا کنند بدنبال این هستند که اجازه ندهند او کار کند اما اعتقاد دارم او باید بماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست/ کاری از دست مدیرعامل برنمی آید

در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست/ کاری از دست مدیرعامل برنمی آید