مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-30اقتصادي

ضرورت ایجادتعاونی های شبکه ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی های شبکه ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی در نشستی که در محل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با معاون تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و مدیر اشتغال قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه برگزار شد بر ضرورت توجه به ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد تعاونی های منطقه ای در استان های مختلف کشور و امکان تأمین مواد اولیه و صادرات اقلام تولیدی زنان سرپرست خانوار را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت زنان دستگاه سیاست گذار است افزود: به دلیل اینکه ما دستگاه اجرایی نیستیم نمی توانیم مستقیم وارد شویم اما می توانیم با سیاستگذاری و شناسایی هایی که در سفرهای استانی داریم کمک کنیم تا مسیر تأمین مواد اولیه تا عرضه اقلام تولیدی زنان سرپرست خانوار هموار گردد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه تبصره 18 امسال بهتر از سال گذشته عمل کرده گفت: با توجه به صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار، دولت ضامن آن ها می شود.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد اشتغال خانواده محورش؛ به جای کمک های بلاعوض تاکید کرد و گفت: باید شرایط توانمندسازی و خوداشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجادتعاونی های شبکه ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان

ضرورت ایجادتعاونی های شبکه ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان