مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:512023-08-09سياسي

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا امانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: رسالت ذاتی شرکت شهرک های صنعتی به عنوان سازمان توسعه ای مطرح است و عمده اقدامات در حوزه ایجاد زیرساخت و حمایت از صنایع کوچک و صنایع خرد است.

وی با بیان اینکه بررسی نقاط چالش و ضعف و عملکرد در حوزه تولید جزو اولویت های ماست، افزود: یکی از چالش ها مهم شرکت شهرک های صنعتی نبود زمین است.

امانی با تاکید بر توسعه نواحی صنعتی و بحث شهرک سازی و تعریف پروژه های عمرانی و توانمندسازی شرکت های صنعتی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرانه زمین شهرک های صنعتی در کل کشور 18 مترمربع است در حالی در استان کردستان 11 مترمکعب و جزو چالش های اصلی است.

وی از تعریف 26 پروژه در نواحی شرکت های صنعتی با اعتبار 160 میلیارد تومان خبر داد و افزود: توانمندسازی در شهرک های صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در صدد کمک های ویژه به واحد های غیرفعال و یا ویژه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث ارزیابی و برگزار تورهای آموزشی، استارتاپ ها و خوشه های صنعتی و ارتباط صنعتی با دانشگاه و نگاه توسعه ای، اقدامات حمایتی در نظر داریم، افزود: درصدد هستیم از شاخص های مختلف دانش بنیان در حوزه شرکت های صنعتی به نحو احسن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان

نبود زمین چالش اصلی شرکت شهرک های صنعتی کردستان