مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-07اجتماعي

19 درصد کلاس های درس ناایمن هستند


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 19 درصد کلاس های درس ناایمن هستند، گفت: اکنون بهسازی 24 هزار کلاس درس انجام شده است و امیدواریم تا پایان تابستان 45 هزار کلاس درس نیز به این آمار اضافه شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز در نشست خبری درخصوص اجرای طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای فیزیکی مدارس به ویژه در مناطق کم برخوردار، اظهار کرد: دو روز آینده کمیسیون تلفیق به بحث اعتبارات مربوط به ساخت و نوسازی مدارس می پردازد.

وی افزود: در حال حاضر 81 درصد کلاس های درس مستحکم هستند و 19 درصد ناایمن هستند که 104 هزار کلاس درس را شامل می شود؛ از این تعداد 30 هزار کلاس باید تخریب و از نو ساخته شوند و 70 درصد نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

خان محمدی تصریح کرد: اگر در برنامه هفتم به اعتبارات مورد نیاز توجه نشود با یک ابر چالش مواجه خواهیم شد؛ چرا که 3 میلیون دانش آموز در مدارس ناایمن حضور دارند.

وی با بیان اینکه در برخی دشت های ایران شاهد فرونشست زمین هستیم و این موضوع باید مدنظر باشد، ادامه داد: امیدواریم یک حکم خوب در برنامه هفتم توسعه برای ساخت مدارس داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 درصد کلاس های درس ناایمن هستند

19 درصد کلاس های درس ناایمن هستند