مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-03سياسي

ظرفیت های همدان برای گردشگری حلال/ توسعه زیرساخت ها اولویتی جدی


همدان با وجود پتانسیل های متعدد در گردشگری مذهبی و توجه به بحث های گردشگری حلال زمینه ورود به این عرصه را دارد، این مهم در کنار مهیّاسازی زیرساخت ها نیازمند معرفی در عرصه جهانی است.

- سفر مجازی به امامزاده محسن (ع) در استان همدان می تواند این زمینه را مهیّا ساخته و دارالمومنین همدان را نه تنها در زمره مقاصد گردشگری زیارت و گردشگری مذهبی وارد کند بلکه با در نظر گرفتن زیرساخت های گردشگری حلال می توان، آن را در این مسیر نیز وارد و از موقعیت های گردشگری مربوطه در پویایی اقتصاد استان همدان بهره مند شد.

می توان گردشگری حلال را زیر مجموعه گردشگری مذهبی دانست که بر اساس باورهای خانواده های مسلمان و پایبند به شریعت اسلام سازمان دهی می شود، در این مسیر، استان همدان به دلیل داشتن پتانسیل های مناسب در زمینه گردشگری حلال، می تواند یکی از بهترین مقاصد مسافرت، برای مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان کشورهای اسلامی همسایه باشد.

از حضور اقوام مختلف در استان همدان تا گردشگری که باید جهانی شود رقیه حاتمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص موقعیت همدان در زمینه لزوم برنامه های فرهنگی و گردشگری همدان برای ورود به عرصه گردشگری در سطح ملی و فراملی بیان کرد: در این زمینه می توان به اقدامات گردشگری در کشورهای همسایه ایران توجه کرد، در حوزه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های همدان برای گردشگری حلال/ توسعه زیرساخت ها اولویتی جدی

ظرفیت های همدان برای گردشگری حلال/ توسعه زیرساخت ها اولویتی جدی