مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-16سياسي

اجرای طرح کانون تربیت محله در 80 درصد مدارس ساری


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به اجرای طرح کانون تربیت محله، گفت: این طرح در 80 درصد مدارس شهرستان ساری برای آگاهی بخشی جوانان برگزار می شود و اقدامات آن گسترده تر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل شریفی صبح امروز در در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری برگزار شد، با برشمردن ارزش کار اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران نقش تاریخی در دوران دفاع مقدس و بیان ارزش های آن داشتند و در حال حاضر نقش اصحاب رسانه بسیار پایدار و مانا است.

وی با بیان اینکه تبیین حوزه های علمی، فرهنگی، ارزشی، بیان حقایق اجتماعی در حوزه های مختلف ذهن مردم را به انقلاب امیدوار می کند، افزود: به ویژه گرامی می داریم یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی که اخلاق، ادب و رعایت انصاف در قلم را همیشه رعایت می کردند.

شریفی با بیان اینکه بیان نقد، ویژگی اصحاب رسانه است، اضافه کرد: امروز اصحاب رسانه باید زبان شیوای انقلاب اسلامی باشند چه در داخل و چه خارج از کشور چرا که دشمنان انقلاب همواره تلاش داشتند صدای انقلاب را در نطفه خفه کنند اما اصحاب رسانه رسالت خطیر دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از اصحاب رسانه انتظار دارند که کمی ها و کاستی ها را بیان کنند، تصریح کرد: بیان مسائل به پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کانون تربیت محله در 80 درصد مدارس ساری

اجرای طرح کانون تربیت محله در 80 درصد مدارس ساری