مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-13اقتصادي

ضرورت ایجاد مرکز تجاری برای افزایش مراودات اقتصادی با کشور اندونزی


سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با رییس و هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله  در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با بیان این که ظرفیت های اقتصادی خوبی بین ایران و اندونزی وجود دارد، اظهار کرد: به منظور معرفی و عرضه کالاهای ایرانی باید یک مرکز بازرگانی و تجاری در این کشور ایجاد شود.

وی افزود: کشور اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان در دنیا است، ولی بازار خاص خود را دارد و باید اقدامات مورد نیاز به منظور افزایش مراودات اقتصادی با این کشور انجام شود.

ژائله با تاکید بر ضرورت تسهیل و رفع موانع فعالیت تجار و بازرگانان استان با تجار کشور اندونزی گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت بسیار زیادی برای تامین برخی از کالاهای اساسی در کشور اندونزی دارد و ما در این زمینه آماده همکاری با اندونزی هستیم.

    اعلام آمادگی برای ارتباط دهی شرکت ها و فعالان اقتصادی اندونزی با تجار آذربایجان شرقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در این دیدار با اعلام آمادگی برای ارتباط دهی شرکت ها و فعالان اقتصادی کشور اندونزی با تجار آذربایجان شرقی گفت: به هر طریقی باید ارتباط تنگاتنگ با تجار کشور اندونزی شکل بگیرد و در این زمینه حتی می توانیم ارتباطات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مرکز تجاری برای افزایش مراودات اقتصادی با کشور اندونزی

ضرورت ایجاد مرکز تجاری برای افزایش مراودات اقتصادی با کشور اندونزی