مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-10اقتصادي

ثبت تخلف سرعت متوسط توسط سامانه های ثبت تخلفات اصفهان


رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از ثبت تخلف سرعت متوسط توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان خبر داد.

- مریم تاکی رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با نصب و بهره برداری از سامانه های ثبت تخلفات عبور مرور در محورهای مواصلاتی استان و ثبت سرعت لحظه ای همه خودروهای عبوری، امکان ثبت سرعت متوسط نیز به قابلیت های سامانه های مذکور افزوده شده است.

وی افزود: با تجهیز سامانه های ثبت تخلفات عبور مرور به ثبت سرعت متوسط علاوه بر سرعت لحظه ای در محورهای استان  و ارسال برخط آن برای پلیس، انتظار می رود سرعت تردد در محورهای استان کاهش یابد.

  تاکی تصریح کرد: با توجه به افزایش شدت تصادفات با افزایش سرعت این قابلیت به هدف کاهش شدت تصادف و ارتقای ایمنی راه استان کمک می کند، بنابراین رانندگان ملزم به رعایت سرعت مجاز در کل مسیر تردد هستند و کاهش لحظه ای سرعت در نزدیکی سامانه ثبت تخلف عبور و مرور تاثیری در عدم ثبت تخلف سرعت غیر مجاز ندارد.

  رییس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان خاطرنشان کرد:  دغدغه اصلی مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ارتقای ایمنی و کاهش تلفات رانندگی در راه های برون شهری است و کلیه اقدات این مجموعه از جمله نصب سامانه های هوشمند جاده ای دستیابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تخلف سرعت متوسط توسط سامانه های ثبت تخلفات اصفهان

ثبت تخلف سرعت متوسط توسط سامانه های ثبت تخلفات اصفهان