مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-20سياسي

خبرهای خوش استاندار گلستان در آستانه هفته دولت


استاندار گلستان بخشی از برنامه های استان در هفته دولت را تشریح کرد و گفت: در کنار برنامه های فرهنگی این ایام، بسیاری از پروژه های شاخص افتتاح و تعدادی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان بخشی از برنامه های استان در هفته دولت را تشریح کرد و گفت: در کنار برنامه های فرهنگی این ایام، بسیاری از پروژه های شاخص افتتاح و تعدادی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

دکتر علی محمد زنگانه ظهر امروز یک شنبه 29 مردادماه 1402 در آستانه فرا رسیدن هفته دولت و سالگرد شهادت دو یار دیرین حضرت امام خمینی(ره)، محمدعلی رجایی رییس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: توجه ویژه دولت سیزدهم به گلستان در سفر دوره اول دکتر رییسی سبب شد تا امروز شاهد تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی و عام المنفعه در استان باشیم.

وی همدلی، اتحاد و اتفاق نظر مدیران استانی در جذب اعتبارات را از مهمترین دلایل رقم خوردن اتفاقات خوب در سرزمین برادری گلستان عنوان کرد و گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره برداری و یا کلنگ زنی پروژه هاست که استان گلستان نیز از برنامه های اختصاصی این ایام بی بهره نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش استاندار گلستان در آستانه هفته دولت

خبرهای خوش استاندار گلستان در آستانه هفته دولت