مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-20سياسي

بخشودگی سهم 5 درصدی شهرداری در فروش بلیت های بین شهری


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از بخشودگی سهم 5 درصدی شهرداری اصفهان در فروش بلیت های بین شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری پس از نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به ایام بازگشت آزادگان سرافراز دفاع مقدس امروز به نمایندگی از بیش از 1500 آزاده سرافراز اصفهانی در خدمت تعدادی از آزادگان بودیم و صحبت های خوبی در ابتدای جلسه مطرح شد.

وی افزود: علاوه بر طرح رشادت ها و دلاوری ها، این جلسه منجر به طرح پیشنهادی برای استفاده بهتر و بیشتر از این ظرفیت و ذخیره معنوی در شهر فراهم شد.

صالحی با اشاره به بررسی دو لایحه دو فوریتی گفت: لایحه نخست در خصوص بخشودگی سهم 5 درصدی شهرداری در فروش بلیت های بین شهری در ایام منتهی به سفر اربعین بود، با توجه به اینکه مسائلی در حوزه تامین بلیت و خودروها در این ایام وجود دارد و حجم بالای تقاضا، شورا و شهرداری تصمیم گرفتند تا در رابطه با تامین خودروهای بین شهری اقدام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با همت شرکت های مسافربری خدمات خوب و پررونقی را شاهد باشیم، بیان کرد: تلاش ما این بود که در هم افزایی صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی سهم 5 درصدی شهرداری در فروش بلیت های بین شهری

بخشودگی سهم 5 درصدی شهرداری در فروش بلیت های بین شهری