مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:372023-08-19اقتصادي

شناسایی 150 نقطه سیل خیز در استان اردبیل


مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 150 نقطه سیل خیز و حادثه آفرین شناسایی و به تفکیک به دستگاه های متولی ارسال شده است تا اقدامات لازم جهت رفع نواقص و کاستی ها توسط هر دستگاه صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل، رضا سلیمی با اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای در راستای فعالیت های پیشگیرانه وقوع سیلاب اظهار کرد: با نگاه ویژه و مثبت مدیران شرکت بالغ بر 78 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و استانی برای لایروبی و بازگشایی نقاط حساس و تهیه نقشه خطرپذیری سیل در استان اردبیل در جهت مقابله با سیلاب احتمالی در پاییز 1402 در نظر گرفته شده است.

وی هم چنین با تاکید بر نقش اساسی سدهای استان به ویژه سد عمارت به عنوان بزرگترین سد استان، در کنترل به موقع سیلاب های نیم سال اول سال 1402 افزود: بخشی از سیلاب های نیم سال اول که در بخش شمالی استان به وقوع پیوست در سدهای منطقه ذخیره سازی شد و در فصل زراعی جاری برای استفاده بهینه کشاورزان منطقه تخصیص یافت.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر مستندسازی و جمع آوری داده ها در حوزه بارش و سیلاب توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: هماهنگی و همراهی دستگاه های مرتبط در بازه زمانی قبل از وقوع سیلاب باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 150 نقطه سیل خیز در استان اردبیل

شناسایی 150 نقطه سیل خیز در استان اردبیل