مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-10سياسي

جوراب بافی در انگوت برند اشتغال خانگی معرفی شود


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جوراب بافی در روستاهای انگوت برند اشتغال مشاغل خانگی است و باید تقویت زنجیره تولید می توان این رشته را گسترش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مدیران و معاونین کمیته امداد در شهرستان انگوت اظهار کرد: همکاران ما باید بخشنامه های ابلاغی را با دقت مورد مطالعه و رصد قرار دهند تا برهمین اساس گره ی از مشکلات مددجویان تحت پوشش برطرف شود.

وی به دو برنامه محوری کمیته امداد در حوزه مسکن و اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکید بر این است تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در روستاها باقی نماند و خانوارهای دو نفر و بالاتر از مسکن مقاوم و ایمن بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل پرداخت 100 میلیون تومان منابع بلاعوض در ساخت مسکن را یادآور شد و بیان کرد: مددجویان روستایی با دریافت 200 میلیون تومان از طریق بنیاد مسکن می توانند ساخت مسکن خود را به سرانجام برسانند.

حسین نژاد با تاکید بر ضرورت تکمیل و افتتاح مساکن احداثی بنیاد علوی گفت: تا آخر شهریور ماه این پروژه های مسکونی باید تکمیل و افتتاح شوند.

وی افزود: از 70 باب سهمیه انگوت در ساخت مسکن با همکاری بنیاد علوی 12 مورد در حال اجراست و مابقی پروژه ها نیز در کوتاه ترین زمان تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوراب بافی در انگوت برند اشتغال خانگی معرفی شود

جوراب بافی در انگوت برند اشتغال خانگی معرفی شود