مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:312023-08-22سياسي

«مساجد» محور حل مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی قرار گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با رابطین ستاد اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های ارزشمند شما در عرصه نماز و نمازگزاران فوق العاده کلیدی و محوری است، به همه شما خداقوت عرض می کنم.

وی ادامه داد: فرض کنید شما کارمند نبودید و مسئولیت فعلی را نداشتید، آیا با چنین فرضی اقامه نماز وظیفه شما نبود؟ اقامه نماز وظیفه دینی و اعتقادی ماست، یعنی قبل از اینکه شغل اداری ما باشد، اعتقاد ماست.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما می گوییم شهدا مصداق بارز اشهد انّک قد اقمت الصّلاه هستند، وقتی به حاج قاسم می رسیم این را محکم تر و جدی تر می گوییم، وقتی به امام خمینی (ره) می رسیم این را با جدیت بیشتری می گوییم، رهبر حکیم انقلاب نیز جهان را به قیام وا داشته و اشهد انّک قد اقمت الصّلاه را با همه وجود برای ایشان می گوییم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما هم باید کاری کنیم که دیگران در رابطه با ما بگویند من شهادت می دهم که تو اقامه کننده نماز هستی، اگر ما نتوانیم این امتیاز را در زندگی مان بگیریم، امتیاز بزرگی را از دست داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: صرف امام جماعت بودن معنایش این است که ما مستحق و مصداق اشهد انّک قد اقمت الصّلاه هستیم، صرف امام جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مساجد» محور حل مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی قرار گیرند

«مساجد» محور حل مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی قرار گیرند