مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-23اقتصادي

تخصیص 510 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خرمرود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از اختصاص 510 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خرمرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاصمند عصر امروز در شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی همدان با تأکید بر اینکه تکمیل سد خرمرود در اولویت این شرکت است اظهار کرد: امسال 510 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص داده خواهد شد که با تکمیل این سد مشکل آب شرب روستاهای منطقه حل می شود.

وی تصریح کرد: در طرح آبرسانی از تالوار با پیگیری های صورت گرفته در مرحله اول تخصیص 220 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد که مقام عالی وزارت قول داده این تخصیص ها ادامه داشته باشد تا آبرسانی به ظرفیت کامل برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان بیان کرد: در ایستگاه های شماره یک و دو ، 12 پمپ نصب شده که 9 پمپ برای ظرفیت یک هزار و 800 لیتر در ثانیه وارد مدار خواهد شد و سه پمپ در حالت آماده باش خواهد بود.

اخلاص مند با بیان اینکه هر دو ایستگاه از نظر تعداد پمپ تکمیل است و فقط خط برق رسانی باید انجام شود افزود: معارضاتی در استقرار دکل های برق داشتیم که مرتفع شد و ظرف روزهای آینده خط برق انجام و نواقص پست فیوزی هم برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه شماره سه نیز دو پمپ نصب شده و یک پمپ نیز خریداری و در حال انتقال است خاطرنشان کرد: عملیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 510 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خرمرود

تخصیص 510 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خرمرود