مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-23اقتصادي

ساکنین غرب شهرستان بندرانزلی؛ در ایستگاه انتظار کتابخانه سیار


رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرانزلی با بیان اینکه در غرب شهرستان تقاضای کتابخانه سیار کردیم، گفت: در حال حاضر یک کتابخانه به صورت سیار روستاهای منطقه آزاد بندر انزلی در شرق این شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

- ساکنین غرب شهرستان بندرانزلی؛ در ایستگاه انتظار کتابخانه سیار ایسنا/گیلان رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرانزلی با بیان اینکه در غرب شهرستان تقاضای کتابخانه سیار کردیم، گفت: در حال حاضر یک کتابخانه به صورت سیار روستاهای منطقه آزاد بندر انزلی در شرق این شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

نجمه فکوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر هفت کتابخانه در سطح شهرستان بندر انزلی وجود دارد که از این تعداد سه کتابخانه شهری، سه کتابخانه روستایی و یک کتابخانه به صورت سیار روستاهای منطقه آزاد بندر انزلی را جهت استفاده متقاضیان تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه 41 هزار و 966 عنوان با 89 هزار و 394 نسخه کتاب در کتابخانه های این شهرستان وجود دارد، افزود: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه 10 هزار و 175 نسخه کتاب به امانت برده شده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرانزلی با اشاره به اینکه در حدود 5000 نفر عضو کتابخانه های این شهرستان هستند، تصریح کرد: طی این مدت بیشترین عناوینی که امانت کتاب را به خود اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنین غرب شهرستان بندرانزلی؛ در ایستگاه انتظار کتابخانه سیار

ساکنین غرب شهرستان بندرانزلی؛ در ایستگاه انتظار کتابخانه سیار