مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-13بين الملل

تقلای آمریکا برای فعال کردن دوباره داعش در سوریه


درپی اقدامات اخیر گروه تروریستی داعش در برخی مناطق تحت کنترل دمشق، منابع میدانی مطلع از حمایت واشنگتن از عناصر این گروه در سوریه در راستای فعال کردن دوباره آنها در جهت تحت فشار قرار دادن ارتش این کشور پرده برداشته اند.

- درپی اقدامات اخیر گروه تروریستی داعش در برخی مناطق تحت کنترل دمشق، منابع میدانی مطلع از حمایت واشنگتن از عناصر این گروه در سوریه در راستای فعال کردن دوباره آنها در جهت تحت فشار قرار دادن ارتش این کشور پرده برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع میدانی در این باره در گفت وگو با روزنامه الاخبار لبنان اعلام کردند، تشدید تنش های اخیر میان روسیه و آمریکا در سوریه بیشتر بر منطقه التنف و اطراف آن متمرکز شده است.

طبق گفته این منابع، این تشدید تنش در نتیجه دستیابی روسیه به اطلاعات موثق مبنی بر حمایت آمریکا از عناصر داعش در منطقه موسوم به 55 کیلومتر و ترغیب آنها به حمله به ارتش سوریه از این منطقه صورت گرفته است.

منابع الاخبار در ادامه اعلام کردند: تشدید حملات محسوس داعش در مناطق تحت کنترل ارتش سوریه و انجام نشدن حملات مشابه در مناطق تحت نفوذ آمریکا، صحت اطلاعات در اختیار روسیه را اثبات می کند.

این منابع معتقدند که واشنگتن به افزایش حمایت غیرمستقیم از این هسته های داعش متوسل می شود تا طرحی را برای اعمال فشار بر ارتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای آمریکا برای فعال کردن دوباره داعش در سوریه

تقلای آمریکا برای فعال کردن دوباره داعش در سوریه