مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:402023-07-31سياسي

اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان اردبیل برگزار می شود


فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام خبر برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای مسلح استان اردبیل و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

- ایسنا/اردبیل فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اعلام خبر برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای مسلح استان اردبیل و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار سیدعلی تدین 9 مرداد در جلسه هماهنگی اجلاسیه با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: فرزندان رشید این ملت با آن همه محدویت در مقابل دنیا با تکیه بر توان داخلی، ایمان به خدا و انفاس قدسی حضرت امام(ره) پیروز شدند و کمر ظلم و استکبار را شکستند.

وی افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت ندارند بلکه ما نیاز به شهدا داریم تا در آن دنیا دستان ما را بگیرند و در حق ما شفاعت کنند.

تدین با بیان اینکه امنیت، اقتدار، استقلال، عزت و عظمت کشور مرهون و مدیون خون شهدا است، افزود: همه باید برای انتقال آرمان های شهدا به نسل های جوان تلاش کنند تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم و عاقبت به خیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان اردبیل برگزار می شود

اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در استان اردبیل برگزار می شود