مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-24سياسي

رییس کمیسیون شوراها: تاکنون روند استیضاح وزیر کشور کلید نخورده


در حالی که برخی نمایندگان مجلس مدعی به جریان افتادن استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شده اند، اما محمد صالح جوکار رییس این کمیسیون در گفت وگو با ایرنا این ادعا را رد کرده است.

- در حالی که برخی نمایندگان مجلس مدعی به جریان افتادن استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شده اند، اما محمد صالح جوکار رییس این کمیسیون در گفت وگو با ایرنا این ادعا را رد کرده است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: تاکنون روند استیضاح وزیر کشور در این کمیسیون کلید نخورده است و ادعای آغاز این فرآیند صحت ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ در حالی که برخی نمایندگان مجلس مدعی به جریان افتادن استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شده اند، اما محمد صالح جوکار رییس این کمیسیون در گفت وگو با ایرنا این ادعا را رد کرده است.

  پیشتر نیز سید کاظم دلخوش اباتری در صحن علنی مجلس طی تذکری آیین نامه ای مدعی شده بود تعداد امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر کشور از 80 نفر عبور کرده و درخواست کرده بود تا استیضاح احمد وحیدی از سوی هیأت رییسه اعلام وصول شود اما تا کنون در صحن علنی مجلس، تقاضای استیضاح وزیر کشور از سوی هیأت رییسه اعلام وصول نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون شوراها: تاکنون روند استیضاح وزیر کشور کلید نخورده

رییس کمیسیون شوراها: تاکنون روند استیضاح وزیر کشور کلید نخورده