مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-15ورزشي

389 سازمان مردم نهاد در استان ایلام فعال است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: 389 سازمان مردم نهاد در استان ایلام فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سبحان حسنی عصر سه شنبه در نشست گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار کرد: سمن ها و سازمان های مردم نهاد بدون هیچ چشم داشتی برای گره گشایی از مسایل استان در حوزه آموزشی، هنری، محیط زیست، کمک به افراد کم توان و ناتوان و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش می کنند.

وی با قدردانی از فعالیت همه جانبه سازمان های مردم نهاد استان، افزود: بابت زحمات همه سمن ها و سازمان های مردم نهاد قدردانی می کنم چراکه این کار بسیار ارزشمند است و تعداد افرادیکه در این حوزه احساس مسئولیت می کنند بسیار قابل توجه است.

وی تعداد سازمان مردم نهاد ثبت شده و فعال استان را 389 سازمان عنوان و تصریح کرد: اخیراً شاهد افزایش تعداد زنان در این حوزه هستیم که بسیار قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه 23 دستگاه اجرایی در ارتباط با جوانان تکالیف و وظایفی دارند، تاکید کرد: انجام وظایف و تکالیف ادارات در قبال جوانان نیز مورد تاکید ما قرار دارد و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام باید این موضوع را بررسی و پیگیری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در راستای تسهیل امر ازدواج سالن های ورزشی و تالارها در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

389 سازمان مردم نهاد در استان ایلام فعال است

389 سازمان مردم نهاد در استان ایلام فعال است