مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-16اجتماعي

پای حرف های نفرات برتر کنکور در لرستان


در این گزارش صحبت های نفر اول کنکور گروه زبان های خارجی و نفر نهم آزمون گروه علوم تجربی در خصوص عوامل موفقیت در کنکور و کسب رتبه های برتر را می خوانید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و مشخص شدن نفرات برتر نام دو دانش آموز لرستانی در بین برترین های رشته زبان خارجه و علوم تجربی به چشم می خورد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش وپرورش لرستان، اظهار داشت: مهرداد اولیایی از دبیرستان نواب ناحیه یک خرم آباد در گروه زبان های خارجی رتبه یک و رضا یوسف وند در گروه علوم تجربی از دبیرستان شهید بهشتی ناحیه یک خرم آباد رتبه 9 آزمون سراسری را کسب کرد.

وی با تبریک به این دو دانش آموز، افزود: این درخشش در یک دهه اخیر بی سابقه است که جا دارد این موفقیت را به خانواده آنها، فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک و تهنیت عرض کنم.

نفر اول کنکور زبان: هیچ منبع کنکوری را نخریدم مهراد اولیایی نفر اول گروه آزمایشی زبان های خارجی و رضا یوسف وند نفر نهم گروه علوم تجربی، تلاش، پشتکار و توکل به خدا را رمز موفقیت خود اعلام کردند.

مهراد اولیایی، گفت: از کلاس دوم ابتدایی با زبان انگلیسی درگیر بودم و به همین دلیل برای کنکور هزینه چندانی نکردم و هیچ منبع کنکوری هم تهیه نکردم، تنها به پایه زبانی خودم تکیه کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای حرف های نفرات برتر کنکور در لرستان

پای حرف های نفرات برتر کنکور در لرستان