مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-21دانش

دانشگاه پیام نور کتاب محور است


سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به تخصیل بیش از 8 هزار دانشجو در سطح دانشگاه های پیام نور این استان گفت: این دانشگاه کتاب محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یونسی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با بیان اینکه آموزش در دانشگاه پیام نور به صورت ترکیبی است، گفت: آموزش در دانشگاه پیام نور به صورت حضوری و مجازی انجام می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور کتاب محور است، گفت: دانشجویان پیام نور در هر درس با کتاب پیش می روند که این ویژگی باعث می شود تا دانشجویان سخت کوش شوند و آزمون های استاندارد در پایان هر ترم تضمین کننده کیفیت یادگیری دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی افزود: بیش از 80 رشته در علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه در دانشگاه پیام نور استان مرکزی وجود دارد که در مرکز اراک همه رشته ها وجود دارد.

یونسی عنوان کرد: حدود هشت هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کند که بیش از 60 درصد آنان را بانوان تشکیل می دهد و همچنین 86 عضو هیات علمی و 200 کارمند در دانشگاه پیام نور استان مرکزی به ارائه خدمات برای دانشجویان فعالیت می کنند.

وی در رابطه با مباحث مطرح شده در هفته های اخیر پیرامون انحلال دانشگاه پیام نور، گفت: برخی از ارگان ها برای جبران کمبود ساختمان های خود می خواستند از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور کتاب محور است

دانشگاه پیام نور کتاب محور است