مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-25اقتصادي

مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان  


در دیدار استاندار کرمان و مدیرعامل بنیاد علوی، ضمن هماهنگی و هم افزایی برنامه های آتی، احداث مسکن محرومان و اشتغال پایدار در روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در استان کرمان اعلام شد.

- ایسنا/کرمان در دیدار استاندار کرمان و مدیرعامل بنیاد علوی، ضمن هماهنگی و هم افزایی برنامه های آتی، احداث مسکن محرومان و اشتغال پایدار در روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در استان کرمان اعلام شد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز سوم مرداد ماه در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با تقدیر از خدمات این مجموعه در مناطق محروم استان کرمان از جمله اهدای سه دستگاه آمبولانس و هزینه کرد 350 میلیارد تومان انواع خدمات، افزود: در حوزه مسکن محرومان نیز با کمک دستگاه های حمایتی، کار خوبی توسط بنیاد علوی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: دغدغه اول گروه های تحت پوشش مراکز حمایتی، مسکن است که بعضا توان و انگیزه برای احداث و ساخت و ساز را ندارند.

استاندار کرمان، آبخیزداری را دیگر اولویت استان برشمرد و ادامه داد: طرح های آبخیزداری علاوه بر جلوگیری از سیلاب و خسارت ناشی از آن، برای تغذیه سفره های آب زیرزمینی و جلوگیری از فرسایش خاک موثر است.

وی با اشاره به فعالیت بنیاد علوی در نرماشیر، ارزوییه، کوهبنان و گلباف به طرح ساماندهی حاشیه نشینی کرمان نیز پرداخت و گفت: بنیاد عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان  

مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان