مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-01اجتماعي

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 3 میلیون و 800 جلد کتاب درسی در پایه های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه در رشته های مختلف جهت توزیع میان دانش آموزان از وزارتخانه دریافت و تاکنون 3 میلیون آن توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسین کمالی در جمع خبرنگاران با عنوان اینکه چند سالی است که ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان از طریق سامانه انجام می شود، اظهار کرد: دانش آموزان و خانواده ها می توانند از طریق مراجعه به سامانه my.

medu.

ir نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دوره های تحصیلی اقدام کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش مازندران برای ثبت نام کتب درسی اطلاع رسانی لازم را داشته است و مدیران مدارس و خانواده ها اهتمام مناسبی نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه توزیع و تحویل به موقع کتاب های درسی در کیفیت آموزشی تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: مجموعه نظام تعلیم و تربیت در استان مازندران به دلیل اهمیت موضوع ثبت نام کتب درسی نسبت به این امر جدیت لازم را دارند.

وی اعلام کرد: در دو سال اخیر اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ثبت سفارش کتب درسی در سامانه و دریافت تحویل آن رتبه اول کشور را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد

3 میلیون جلد کتاب درسی در مازندران توزیع شد