مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-11سياسي

آزادگان با توکل به خدا در برابر سختی های اسارت ایستادگی کردند


اسارت سخت ترین دوران زندگی رزمندگان بوده و آنان با توکل به خدا در برابر سختی های اسارت ایستادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: اسارت سخت ترین دوران زندگی رزمندگان بوده و قطعا این رزمندگان با صبوری و اتکال به درگاه ازلی در تحمل سخت ترین شکنجه برای دفاع از وطن خود کوشیده اند.

امام جمعه خلخال با اشاره به فصل تابستان و برداشت محصول گندم در شهرستان خلخال بر لزوم پرداخت زکات از سوی مردم شهرستان خلخال تاکید وگفت: کمیته امدادامام ره نیز در کنار مردم در جمع آوری زکات تسهیل نماید.

وی گفت: در فتنه های اخیر دشمنان در تمامی مواضع خود با هزاران ترفند و حیله در فضای مجازی قصد حمله به چهارچوب نظام را داشتند که مقام معظم رهبری یک تنه در مقابل تمام فتنه ایستادگی کرد.

حجت الاسلام اسدی از زحمات ادارات زی ربط در ساماندهی سه ورودی خلخال به اسالم، کوثر به خلخال و هشجین به خلخال قدردانی و برلزوم تسریع در تکمیل روشنایی بلوار شهید سلیمانی تاکید کرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به برپایی میز خدمت اداره عشایری شهرستان در محل مصلای خلخال بر لزوم تسریع وعملیاتی شدن حل مشکلات این قشر زحمتکش تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان با توکل به خدا در برابر سختی های اسارت ایستادگی کردند

آزادگان با توکل به خدا در برابر سختی های اسارت ایستادگی کردند