مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-22ورزشي

نیازمندی های ورزش شهرستان گناوه اولویت بندی و رفع شود


تقویم سالانه ورزشی بر اساس نیازمندی های ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان تدوین و تنظیم و نیازمندی ها اولویت بندی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی پا را دو و میدانی با تبریک این قهرمانی و افتخارآفرینی این دو ورزشکار ملی پوش شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای جوانان و ورزشکاران مستعد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی است که در میادین ملی و بین المللی دارای عناوین برتر هستند و برای کشور افتخارآفرینی می کنند و امید داریم این افتخار آفرینی ها تداوم داشته باشد.

فرماندار گناوه افزود: جوانان غیور این مرز و بوم همواره در همه صحنه های انقلاب جانانه ایستادند و امروز ایستادگی، صلابت کشور و درخشش پرچم مهینمان به پاس خون هزاران شهید و جوانان غیوری است که در میادین مختلف علیرغم همه کمبودها و مشکلات همواره با جان و دل کوشیده و افتخار آفرینی کرده اند.

وی گفت: تلاش ها و فداکاری های این ورزشکاران غیور و افتخار آفرین با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست و باید از والدین و همه کسانی که این ورزشکاران را پرورش داده و کمک کرده اند تقدیر کرد.

وی با اشاره به نیازمندی های ورزشی شهرستان گناوه بیان کرد: رتبه این شهرستان از لحاظ زیرساخت ورزشی در سال های گذشته رتبه دهم بوده است که طی 2 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندی های ورزش شهرستان گناوه اولویت بندی و رفع شود

نیازمندی های ورزش شهرستان گناوه اولویت بندی و رفع شود