مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-12سياسي

این شبکه متعلق به شماست!


مدیر شبکه جهانی جام جم در هفدهمین همایش سالانه استادان، دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور خطاب به مخاطبان این شبکه تاکید کرد: این شبکه متعلق به شماست و تولیدات باید بر اساس ذائقه و نیاز شما شکل بگیرد.

- مدیر شبکه جام جم خطاب به دانشگاهیان ایرانی مقیم خارج از کشور: این شبکه متعلق به شماست! مدیر شبکه جهانی جام جم در هفدهمین همایش سالانه استادان، دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور خطاب به مخاطبان این شبکه تاکید کرد: این شبکه متعلق به شماست و تولیدات باید بر اساس ذائقه و نیاز شما شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این همایش که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار شد، ملکی مدیر شبکه جام جم با اشاره به نقش مهاجرت در زندگی انسان و هجرت پیامبر اسلام در سخنانی اظهار کرد: مهاجرت در زندگی بشر، پیشرفت علوم و به وجود آمدن تمدن ها نقش تعیین کننده ای داشته و دارد.

در اسلام با اینکه حوادث مهمی مثل ولادت پیغمبر اسلام (ص)، بعثت، فتح مکه و رحلت پیغمبر(ص) هیچکدام مطرح نشدند و تنها زمان هجرت پیامبر اکرم (ص) به عنوان مبدا تاریخ انتخاب شد و مسلمانان تمام حوادث را با سال هجری تعیین ‏کردند و در واقع با این مهاجرت بود که بنیان اسلام و حکومت پیامبر استوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شبکه متعلق به شماست!

این شبکه متعلق به شماست!