مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:102023-07-24سياسي

بررسی برنامه های توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان


در نشست سه جانبه ای که شامگاه یکشنیه و با حضور استاندار سیستان وبلوچستان ،رییس سازمان جهادکشاورزی و مدیر عامل آب منطقه ای استان در محل دفتر استاندار برگزار شد راه کارهای تسریع در روند اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در نشست سه جانبه ای که شامگاه یکشنیه و با حضور استاندار سیستان وبلوچستان ،رییس سازمان جهادکشاورزی و مدیر عامل آب منطقه ای استان در محل دفتر استاندار برگزار شد راه کارهای تسریع در روند اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان با برشمردن توانمندی های بخش کشاورزی گفت:کشاورزی دانش بنیان راهی مطمئن برای تضمین امنیت غذایی است و تسهیل در فرآیند واگذاری طرح ها ، نظارت بر حسن اجرای آنها و حمایت از سرمایه گذاران را برای دستیابی به اهداف توسعه ای بخش کشاورزی ضروری برشمرد و خواستار هم افزایی دستگاه های متولی دراین زمینه شد.

محمد کرمی نقش بخش کشاورزی را برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و درآمد زایی بسیار مهم برشمرد و اظهارکرد: حمایت از تولید و ارتقای تولید وظیفه همه ما مسئولین است.

سیدحسینی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به شاخص ترین برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی که با همکاری بنگاه های اقتصادی و بهره برداران در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان

بررسی برنامه های توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان