مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-27اجتماعي

نمایشگاه عفاف و حجاب 10 تا 13 مرداد در اردبیل برپا می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از روز 10 تا 13 مرداد در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقلاچی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان برای تغییر ذائقه مردم در زمینه پوشش، اظهار کرد: مردم استان اردبیل نسبت به نوع پوشش و نامناسب بودن برخی لباس ها با فرهنگ و اعتقادات اهالی گلایه دارند.

وی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب از روز 10 تا 13 مرداد در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار می شود و تولیدکنندگان، لباس های شیک و متناسب با فرهنگ و اعتقادات منطقه را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

برگزاری برنامه های فرهنگی و کرسی های هم اندیشی در حاشیه نمایشگاه عفاف و حجاب مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: لازم است رسانه های مجازی و صداوسیما نسبت به اطلاع رسانی زمان برپایی این نمایشگاه اقدام کنند تا مردم بتوانند از نمایشگاه بازدید و نیازمندی های خود را تهیه کنند.

باقلاچی از برگزاری برنامه های فرهنگی و کرسی های هم اندیشی با مشارکت دانشگاه ها در حاشیه نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در کنار عرضه لباس و برگزاری کرسی های هم اندیشی، سایر محصولات فرهنگی نیز عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عفاف و حجاب 10 تا 13 مرداد در اردبیل برپا می شود

نمایشگاه عفاف و حجاب 10 تا 13 مرداد در اردبیل برپا می شود