مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-13اجتماعي

ارائه 2 هزار خدمت در مرکز ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد


سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد گفت: 2 هزار و 20 نفر در این بازه زمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش ناباروری این بیمارستان مراجعه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز زهره روهنده، سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد از ارائه بیش از 2 هزار خدمت به مراجعان بخش ناباروری این بیمارستان در 4 ماه نخست امسال خبر داد و اظهارکرد: 2 هزار و 20 نفر در این بازه زمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش ناباروری این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی گفت: هزار و 562 خدمت ویزیت، 585 سونوگرافی، 146 مورد IO، 38 مورد IUI، 7 مورد انتقال جنین، 10 مورد تخمک کشی انجام شده است.

سرپرست بیمارستان بنت الهدی بجنورد با بیان اینکه با راه اندازی بخش تکمیلی ناباروری در این بیمارستان اکنون، این خدمات در دسترس مراجعان است؛ افزود: از ابتدای امسال تا اوایل مرداد ماه، 121 پرونده جدید ناباروری نیز در این بخش تشکیل شده است، که زیر نظر پزشک فوق تخصص خدمات دارو درمانی، آی او (IO) و آی یو آی (IUI) را با همکاری مامای ارشد سیستم دریافت می کنند.

روهنده با بیان اینکه مراحل اولیه تایید تسهیلات ناباروری نیز در این بیمارستان انجام می شود، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اعلام شده 143 پرونده تاییده اولیه تسهیلات را دریافت کرده اند و چنانچه پرداخت تسهیلات با معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 2 هزار خدمت در مرکز ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد

ارائه 2 هزار خدمت در مرکز ناباروری بیمارستان بنت الهدی بجنورد