مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-25سياسي

ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع چالش آلودگی هوا از سوی دانش بنیان ها


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رفع چالش های استانی و منطقه ای گفت: آلودگی هوا و آب از چالش های استان هستند که شرکت های دانش بنیان راهکارهای فناورانه ای ارائه کردند.

- رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رفع چالش های استانی و منطقه ای گفت: آلودگی هوا و آب از چالش های استان هستند که شرکت های دانش بنیان راهکارهای فناورانه ای ارائه کردند.

محمدعلی داستان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش پارک های علم و فناوری در بین المللی سازی فعالیت دانش بنیانی کشور، افزود: پارک های علم و فناوری به نوعی نمایشگاهی از دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند که با تقویت شرکت های دانش بنیان می توانند نقش بسیار مهمی در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان داشته باشند از این رو هر نهادها در تقویت پارک ها و شرکت های دانش بنیان هم افزاتر باشد قطعا می توانیم در این مسیر گام های موثرتری برداریم.

وی با اشاره به ماموریت گرا شدن پارک های فناوری در راستا حل معضلات منطقه ای اظهار کرد: یکی از چالش های شهرهای بزرگ، آلودگی هوا است از این رو در پارک استان مرکزی حوزه فناورانه انرژی های تجدید پذیر جایگاه خوبی پیدا کرده و شرکت هایی برای توسعه فناوری های انرژی های تجدید پذیر در این پارک مستقر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع چالش آلودگی هوا از سوی دانش بنیان ها

ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع چالش آلودگی هوا از سوی دانش بنیان ها