مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-19سياسي

ترخیص بیش از 18 هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد


رییس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از 18 هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران از تخلیه و ترخیص بیش از 18 هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد بهشهر خبر داد و گفت: اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف 18 هزار و 459 تُن کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان از بندر امیر آباد بهشهر انجام شده است.

رییس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از بازدید رییس قوه قضاییه از بندر امیرآباد و دستورات راهگشای وی برای تعیین تکلیف کالاهای موجود، با پیگیری دستگاه قضایی استان و تعامل و همراهی ادارات مرتبط، شاهد رفع مشکلات ترخیص اقلام مورد نیاز جامعه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ادامه داد: رهبر انقلاب و رییس قوه قضاییه همواره بر حمایت از تولید و توجه به کالاهای اساسی در جهت رفاه حال مردم، حساسیت و تاکید ویژه ای دارند که این مهم باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اهمیت کود شیمیایی برای تولید محصولات زراعی به قدری بالاست که امروزه حتی در سنتی ترین مراکز کشاورزی هم شاهد استفاده از این فراورده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص بیش از 18 هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد

ترخیص بیش از 18 هزار تُن کود شیمیایی از انبارهای بندر امیرآباد