مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-18سياسي

انتقاد امام جمعه کرج از زمان بندی برخی پروازها و قضا شدن نماز مسافران


چرا در برنامه ریزی پایانه ها به مساله نماز اهمیتی داده نمی شود؟ زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده ای در هواپیماها نمازشان قضا می شود.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: چرا در برنامه ریزی پایانه ها به مساله نماز اهمیتی داده نمی شود؟ زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده ای در هواپیماها نمازشان قضا می شود.

باید گفت برنامه ریزی در دست شما باشد و دوستان به احکام دین توجه داشته و ملزم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 27 مرداد ماه کرج با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است؛ گفت: بنابراین مقابله با هر حرکتی که روحیه ناامیدی درجامعه به وجود آورد برهمگان وظیفه است.

امام جمعه کرج ادامه داد: امروز آمریکا افول کرده و ناچار است صدایی در بیاورد، در حالی که همین آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنگ و دندان نشان می داد و امروز حاضر بر میز مذاکره شده است.

انقلاب اسلامی ترس را به جان دشمنان منطقه انداخته و دیدیم که انقلاب اسلامی بدون اموالی که توسط دشمنان بلوکه شده بود به رغم تحریم ها توانسته بازدارندگی دفاعی خود را حفظ و اقتدار ملی و سیاسی داشته باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به فرمایشات بنیانگدار جمهوری اسلامی در خصوص اهمیت وجود سپاه گفت: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه کرج از زمان بندی برخی پروازها و قضا شدن نماز مسافران

انتقاد امام جمعه کرج از زمان بندی برخی پروازها و قضا شدن نماز مسافران