مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-26اقتصادي

گزارشی از ارتقای درجه بیمارستان شهید نورانی تالش


به گفته مدیر شبکه بهادت و درمان شهرستان تالش، با ارتقای درجه بیمارستان شهید نورانی تالش، بودجه بیمارستان 30 میلیارد تومان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، درحالی که طی ماه های گذشته خطر تنزل درجه بیمارستان شهید نورانی تالش از درجه 2 به درجه سه این مرکز درمانی را تهدید می کرد با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده از سوی مدیران جوان بهداشت و درمان تالش در 2 ماه گذشته درجه بیمارستان تالش از 2به یک ارتقا یافت.

این مرکز درمانی با مشکلات و کمبودهای متعددی مواجه است و نگاهی به درجه فعلی این بیمارستان و بررسی دلایل قرار گرفتن آن در شمار مراکز در خطر تنزل درجه، خود نشان از فاصله آن با وضعیت ایده آل دارد و شاید شنیدن خبر ارتقای درجه این بیمارستان برای عده ای عجیب به نظر برسد.

اما باید بدانیم که ارتقای درجه بیمارستان به معنای نبود مشکل و کامل بودن خدمات آن نیست، بلکه یک گام رو به جلو و حرکت به سوی  ارتقای خدمات و مدیریت آن است.

به گفته کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارزیابی بیمارستان ها در سطح ملی و از سوی کارشناسان کشوری و در یک بازه چند روزه و به صورت حضوری و براساس بررسی های میدانی کارشناسان خبره وزارت بهداشت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از ارتقای درجه بیمارستان شهید نورانی تالش

گزارشی از ارتقای درجه بیمارستان شهید نورانی تالش