مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-17سياسي

بهره برداری از 13 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در هفته دولت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: 9 پروژه در حوزه گردشگری و 4 پروژه در حوزه میراث فرهنگی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 پروژه اداره کل میراث فرهنگی در هفته دولت به بهره برداری می رسند که از این میان 9 پروژه در حوزه گردشگری و 4 پروژه نیز در حوزه میراث فرهنگی قرار دارند.

وی افزود: 9 پروژه حوزه گردشگری در قالب مجتمع های اقامتی، گردشگری و آبدرمانی هستند که در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، خلخال و نیر اجرا شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: این 9 پروژه با حجم سرمایه گذاری بیش از 1362 میلیارد ریالی احداث شده اند و اشتغالزایی 91 نفری را به همراه خواهند داشت.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در حوزه میراث فرهنگی، ادامه داد: چهار پروژه نیز در حوزه میراث فرهنگی و در شهرستان های اردبیل، نیر و خلخال به بهره برداری می رسند که این پروژه ها عمدتا در حوزه مرمت و احیا بوده و حجم سرمایه گذاری بیش از 6 میلیارد تومانی داشته اند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 13 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در هفته دولت

بهره برداری از 13 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در هفته دولت