مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-22حوادث

دستگیری 3 مرد هرویین خوار در ایستگاه راه آهن


فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری سه نفر که اقدام به بلع دو کیلوگرم هرویین کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حشمت اله ملکی گفت: ماموران پلیس دارای هوشیاری بالا در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به ویژه از طریق خطوط ریلی کشور هستند و در همین راستا نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کاشان به سه نفر از مسافران قطار زاهدان تهران مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران رفتار این افراد را تحت نظر قرار دادند، گفت: رفتار آنان به گونه ای بود که احتمال حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری را در آنها افزایش داده بود.

در ادامه ماموران با استفاده از تکنیک چهره زنی و بهره گیری از دستگاه های نوین کمک بازرسی از وجود موادمخدر در بدن این افراد اطمینان حاصل کردند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به دستگیری این افراد، گفت: پی از دستگیری این سه نفر و اطمینان از بلع موادمخدر از سوی آنان، مراحل تخلیه مواد از بدن آنان آغاز شد.

در همین راستا متهم ردیف اول، تعداد 73 بسته به وزن 808 گرم از متهم ردیف دوم تعداد 60 بسته به وزن 656 گرم و از متهم ردیف سوم تعداد 60 بسته به وزن 554 گرم و در مجموع بیش از دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین از متهمان کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 مرد هرویین خوار در ایستگاه راه آهن

دستگیری 3 مرد هرویین خوار در ایستگاه راه آهن