مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-15سياسي

ترور نشان دهنده ضعف و رذالت دشمنان است


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی شاهچراغ گفت: هیچ توطئه و حادثه ای نمی تواند ترس در دل مردم ایجاد کرده و مانع حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی شود.

- ایسنا/قم نائب رییس شورای اسلامی شهر قم ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی شاهچراغ گفت: هیچ توطئه و حادثه ای نمی تواند ترس در دل مردم ایجاد کرده و مانع حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی شود.

حسن طلایی در نود و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز 24 مرداد در سالن جلسات این شورا برگزار شد، ضمن یادآوری روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم و محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز اظهار کرد: شهادت مظلومانه مردم شریف در شاهچراغ، نشان از ناتوانی و رذالت دشمنان دارد.

وی با ابراز تسلیت به مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری افزود: دشمنان نمی توانند با اجرای چنین نقشه های شومی امنیت کشور اسلامی ایران را به هم بزنند و تنها رسوای عالم خواهند شد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اقتدار ایران عزیز میراث شهدای گران قدر بوده و شهادت آرمان بزرگ مردم ایران به پیروی از امام حسین(ع) است و با ترور این آرمان تضعیف نخواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: هیچ توطئه و حادثه ای نمی تواند ترس در دل مردم ایجاد کرده و مانع حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور نشان دهنده ضعف و رذالت دشمنان است

ترور نشان دهنده ضعف و رذالت دشمنان است