مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-03اقتصادي

نقص فنی سیستم برق مرغداری در گناباد/ 8500 قطعه مرغ تلف شدند


 رییس شبکه دامپزشکی گناباد از تلف شدن 8500 قطعه مرغ در یک واحد مرغداری به دلیل نقص فنی سیستم برق این واحد مرغداری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی  رییس شبکه دامپزشکی گناباد از تلف شدن 8500 قطعه مرغ در یک واحد مرغداری به دلیل نقص فنی سیستم برق این واحد مرغداری خبر داد.

محمدرضا متقی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: به دلیل نقص فنی سیستم برق در یکی از واحدهای مرغداری گناباد، از کل ظرفیت 17 هزاری این واحد مرغداری، 8500 قطعه در پی قطع برق و نبودن تهویه مناسب و گرمازدگی تلف شدند.

متقی تصریح کرد: دلیل قطع برق در این واحد مرغداری نقص فنی سیستم برق در خود واحد مرغداری بوده و قطع برق سراسری و از سوی اداره برق نبوده است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا قبلاً هشدارهای لازم در زمینه تجهیز واحدهای مرغداری به موتور برق آماده به کار، صادر شده است و اکثر واحدهای مرغداری گناباد نیز به موتور برق مجهز هستند.

متقی عنوان کرد: واحد مرغداری مذکور نیز به موتور برق مجهز بود، ولی به دلایلی وارد مدار نشده و متأسفانه باعث خسارت به مرغدار شد.

رییس شبکه دامپزشکی گناباد خاطرنشان کرد: به جز این مورد، از اوایل تابستان تاکنون هیچ موردی از تلف شدن مرغ به دلیل قطع برق در گناباد گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی سیستم برق مرغداری در گناباد/ 8500 قطعه مرغ تلف شدند

نقص فنی سیستم برق مرغداری در گناباد/ 8500 قطعه مرغ تلف شدند